Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Mail Gönderme Sorunu

Nereden Yazdırıldığı: Datakent
Kategori: Datakent Yazılımları Bilgi Paylaşım Bölümü
Forum Adı: EDYS - Elektronik Doküman Yönetim Sistemi
Forum Tanımlaması: Elektronik Doküman Yönetim Sistemi
URL: http://forum.datakent.com/forum_posts.asp?TID=2982
Tarih: 17.Haziran.2019 Saat 01:32


Konu: Mail Gönderme Sorunu
Mesajı Yazan: sfiratn
Konu: Mail Gönderme Sorunu
Mesaj Tarihi: 14.Kasim.2017 Saat 22:51
Merhaba,

Sistemi başarıyla kurdum öncelikle yazılımda ve video anlatımda emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. Sistemde e-posta ayarlarını düzgün yapmama rağmen test et dediğim zaman #The operation has timed out. hatası alıyorum.

Uygulamanın hata kayıtları bölümünü incelediğim zaman ise herhangi bir hata görünmüyor. Sadece gelen posta kısmında aşağıda ki hatalar var, konuyla ilgili yardımınızı rica ederim.

Tekrardan çok teşekkür ederim,

Sistem Hataları Log Ekranındaki Mesajlar

14.11.2017 23:12:00 MailSender Servisi Başlatıldı


14.11.2017 23:45:02 | MailConfigID=1 | Mail Server Bağlantı Kurma Problemi EX=Server imap.yandex.com.tr not ready to start AUTHORIZATION.
Message: * OK Yandex IMAP4rev1 at imap9o.mail.yandex.net:993 ready to talk with ::ffff:213.14.134.104:23212, 2017-Nov-14 23:45:02, 2joATO5vH4Y1
Not: 30 sn sonra tekrar denenecek

14.11.2017 23:45:07 | MailConfigID=1 | MailReader Durduruldu



Cevaplar:
Mesajı Yazan: murat turan
Mesaj Tarihi: 17.Kasim.2017 Saat 08:46
Sistem POP3 destekli epostalarla tam uyumludur. yandex, hotmail, gmail vs.. gibi free epostalarla uyum sorunu olabilir. Kendi kurumunuza ait kurumsal eposta sunucunuzu kullanınız.

-------------
http://www.kasatakip.com - Kasa Takip  |  http://www.caritakip.com - Cari Takip  |  http://www.evraktakip.com - Evrak Takip  |  http://www.etasqlmobil.com - ETA SQL Mobil



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat