İyi Günler
Ben Kaymakamlıkta V.H.K.İ. olarak çalışmaktayım. Memur olan arkadaşlar bilirler ki; en yoğun evrak işlerinin olduğu yer kaymakamlıklardır. Şu anda bulunduğum yerde evraklar defterlere elle yazılarak kaydedilmektedir ve bu işlem hem yorucu hem zaman kaybettiricidir. Bu amaçla 2009 yılından itibaren kullanmak üzere evrak kayıt programı arayışı içerisine girmiş bulunmaktayım. Bu amaçla onlarca program inceledim. Gerek kullanım kolaylığı, gerekse güzel rapor vermesi yönüyle en iyisi DATAKENT'in hazırlamış olduğu program bana göre. Bu güzel programı hazırlayan arkadaşların programı daha da geliştirebilecekleri düşüncesi ile programın Kaymakamlık gibi yoğun evrak yoğunluğunun yaşandığı kurumlarda daha işlevsel olması için bazı eksiklerinin giderilmesi ve bazı fonksiyonların eklenmesini talep ediyorum. Örneğin programda gelen evrak raporu alınırken gelen birim raporda çıkmıyor, bu önemli bir eksiklik. Gelen evraklar kaydedildikten sonra; bazı kayıtlar dağıtımlı oluyor, bunlar için bir adet zimmet raporu çıkarılması programın işlevselliğini artıracaktır (zimmet defteri düzenlemek zorunda kalmayacağımız için). Ayrıca programa bir adet bilgi depolama yaparak, bazı sabit yerlerin tek tek elle yazma yerine sağ tarafında bir adet seçen düğmesi konularak hemen maus ile seçme yapılabilir ve zamandan müthiş tasarruf olabilir. Uzun lafın kısası, bu kadar güzel hazırlanmış bir programın Kaymakamlık personelinin işine yarayabilecek kadar işlevsel olmasını ümit ediyorum. Evrak Takip Programını hazırlayan pek kıymetli arkadaşlara sesleniyorum; programın geliştirilmesi amacıyla mailto:mehmetkeskin2007@hotmail.com - mehmetkeskin2007@hotmail.com adresinden benimle iletişime geçerseniz, benim evrak bilgilerim ile sizin program bilginiz birleştirilerek çok daha güzel bir program yapılabilir ve ticaretini yapabilirsiniz (ilk müşterinizde ben olurum, pahalı olmamak koşulu ile :-) malum devlet memuruyuz). Yazımı sabırla okuduğunuz için tşk ederim.
------------- merhaba
|