Hata: Servisi Kulalnma Yetkiniz yok veya Kullanıcı bilgileriniz hatalı.
Çözüm:
Bu sorunun çıkış sebebi, bakanlığın tüm belediyelerin kullanıcı bilgilerini değiştirmiş olmasından kaynaklanmaktadır. Akabinde, Belediyelere, "Yeni KPS Servis Kullanıcı Bilgileri" içerikli bir e-posta gelmektedir. Bu e-posta'da "KRM-xxxxx" gibi formatta kullanıcı adı bilgisi içermektedir. Bunu bir yere not ediniz.
https://kimlikdogrulama.nvi.org.tr adresine giriniz ve size bildirilmiş olunan kullanıcı bilgilerinizle web sistemine login olunuz.
Giriş sonrası, "Yönetimsel" menüsü görmelisiniz. Bu menü altından "Servis Kullanıcı Şifresi Değiştirme" bölümüne giriniz ve yeni şifrenizi belirleyiniz. Yeni şifreniz en az 6 haneli olmalı ve harf, sayı karması olmalıdır. Yeni girdiğiniz şifreyi kayıt yaptıktan sonra Evlendirme Bildirimini açınız. Diğer işlemlerden "KPS >> KPS Ayarları" bölümüne giriniz.
Kullanıcı adına, size bildirilmiş olan "KRM" ile başlayan bilgiyi ve şifre alanına da yeni belirlediğiniz şifreyi giriniz. Sürüm olarak KPSV2 seçili iken kayıt yapınız. Bu ayarlamalar sonrası KPS sistemi çalışıyor olması gerekiyor.
------------- http://www.kasatakip.com - Kasa Takip | http://www.caritakip.com - Cari Takip | http://www.evraktakip.com - Evrak Takip | http://www.etasqlmobil.com - ETA SQL Mobil
|