|  | 
| OpenGL 3.0 | 
| Yanıt Yaz   | 
| Yazar | |
| murat turan   Üye Profili Özel Mesaj Yolla Bu kullanıcıya ait mesajları bul Üyenin Web Sitesie Git Arkadaş Listeme Ekle Admin Group     Datakent Kayıt Tarihi: 01.Ekim.2003 Bulundugu Yer: Turkey Online: Sitede Değil Gönderilenler: 1797 |  Alıntı  Cevapla  Konu: OpenGL 3.0 Gönderim Zamanı: 15.Agustos.2008 Saat 09:01 | 
| Açık kaynak kodlu grafik standardı OpenGL'in yeni sürümü 1 senelik gecikmeden sonra yayınlandı... Khronos Group açık kaynak kodlu grafik standardı OpenGL'in 3. sürümünü yayımladı. Bir senelik gecikmeden sonra yeni sürüm güncel grafik yongalarının tüm gücünden yararlanabilecek, geri uyumlu olacak, programlama dili ve platformdan bağımsız olarak çalışabilecek. Yenilikler arasında GL Shading Language (GLSL) 1.30 var. GLSL 1.30 ile geliştiriciler doğrudan donanıma erişebilecek. Fakat GLSL'in grafik yongasın entegre edilmesi şart koşuluyor. AMD, Intel ve Nvidia yeni standarda katkıda bulunarak ve bu yeni arayüzü donanımları ile destekleyeceklerini bildirdiler. Geliştiriciler aynı zamanda OpenGL 2.1 sürümü içinde yeni eklentiler çıkardı. Bu sayede yeni fonksiyonların bir kısmı eski donanımlarla da çalışacak.  | |
|  | |
| Yanıt Yaz   | 
| Forum Atla | Forum İzinleri   Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |